Presentation of the Dossier Emerging Educational Practices: contemporary challenges
DOI:
https://doi.org/10.14244/198271995580Keywords:
PresentationAbstract
Presentation of the Dossier Emerging Educational Practices: contemporary challenges
Metrics
References
MORAES, M. C. O paradigma educacional emergente. Campinas, SP: Papirus, 2004.
MORIN, E. Introdução ao pensamento complexo. Porto Alegre: Sulina, 2011.
NUNES, J. A. Um discurso sobre as ciências 16 anos depois. In: SANTOS, B. de S. (org.). Conhecimento prudente para uma vida decente: um discurso sobre as ciências revisitado. São Paulo: Cortez, 2006.
SANTOS, B. de S. Um discurso sobre as ciências. 2. ed. São Paulo: Cortez, 2004.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
CC-BY-NC License
Revista Eletrônica de Educação adopts the Creative Commons BY-NC license of type "Non-Commercial Attribution". This license permits, except where noted, that the end user re-mars, adapt, and create from his or her work for non-commercial purposes, on the condition of assigning due credit and in the manner specified by the author or licensor.
##plugins.generic.dates.accepted## 2021-07-07
##plugins.generic.dates.published## 2021-11-30